Ary

看见惊喜
Still - The Japanese House

小豆之家:

It's gone too far to ever go back
我们已经走了这么远了 再也不能回头了
You know I wouldn't give you up but baby I don't want that
你心知我永远不会抛下你但宝贝这太累了
It eats you so hard to be so good
它将你侵蚀得如此美丽
You know you keep so still and maybe it's a kind of flag
你清楚你僵直地保持不动 也许它是一帜旗
Maybe it's the reason that I'm back
也许这就是我归来的原因
Maybe it's alright
也许一切安然无恙

Maybe I've always been this kind
也许我一直都这么善良
Baby it's too hard, and too scarred, for this to work again
宝贝它太结实被伤得太深了 它已经死了
But you know I still wake up with you every morning like we're still dead
但你明白每天醒过来你都在我身边就像我们静静地死亡了一般
I heard she's running love again
我听说她又爱上了某人了
I know you're over that
我知道你也不在意了
I know that look you didn't want
我认识你那表情 你其实并不希望这样
You're all I've got
你是我的所有
I heard you're fired up again
我听闻你兴奋极了
I know something doesn't feel right
我就知道有什么不对劲了
You know it's gotta feel right
你明知这一切本该安然无恙
Things are all the same now
一切都没有发生变动
Then for a while this feeling hasn't changed
但过了一会以后我还是觉得怪怪的
It eats me so hard to feel so great
它将我削弱得得如此厉害让我感觉棒极了
You know you kept so clean, I was the reason that you didn't stay
你心知你干净得很 我才是你不愿留下的缘由
Maybe it's the reason you're so glazed
也许这就是你如此呆滞的缘故
Maybe it's alright
也许这也没什么
Maybe I've always been so afraid
也许我一直都畏缩着
Baby it's too hard and too scarred for this to work again
宝贝它太结实被伤得太深了 它已经死了
But you know I still wake up with you every morning like we're still dead
但你明白每天醒过来你都在我身边就像我们静静地死亡了一般
I heard she's running love again
我听说她又爱上某人了
I know get over that
我知道你也不在意了
I know that look you didn't want
我认识你那表情 你其实并不希望这样
You're all I've got
你是我的全部
I heard you fucked it up again
我听说你又搞砸了
I know something doesn't feel right
我就知道有什么不对劲了
You know it's gotta feel right
你明知这一切本该安然无恙
I heard she's running love again (you kept still)
我听说她又爱上了某某(你静静地没有动)
I know you're over that (still)
我清楚你也不再在意了(你没有动)
I know that look you didn't want, you're all I've got (you kept still / you kept so still)
我认识你那表情 你可不情愿了吧 你可是我的全部啊(你保持着沉默)
I heard you fucked it up again (you kept still / still)
我听说你又搞砸了一切(你没有动 你没有说话 你什么都没做)
I know something doesn't feel right
我就知道有什么不对劲了
You know it's gotta feel right
你明知这一切本该安然无恙的

小豆之家敬上!

评论

热度(11)